Amica to jedna z 50 najsilniejszych marek w Polsce – wynika z tegorocznego Brand Asset Valuator przygotowanego przez Millward Brown i agencję Young&Rubicam. Ranking został sporządzony na podstawie odpowiedzi 3 tys. dorosłych Polaków, a twórcy zestawienia poddali analizie aż 1500 marek.
Metodologia BAV umożliwia porównywanie bardzo różnych marek. Dlatego w rankingu, obok Amica, pojawiają m.in. Ptasie Mleczko, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, ale też światowe korporacje, jak Coca-Cola czy Windows oraz… Martyna Wojciechowska i Robert Lewandowski.
Autorzy zwracają bowiem uwagę, że każda marka, niezależnie, czy dotycząca dóbr konsumenckich, będąca symbolem narodowym czy marką osobistą, opiera się na czterech fundamentach, tzw. Filarach Kondycji Marki. Te filary to wyróżnialność, adekwatność, szacunek oraz wiedza o marce. To właśnie ta metodologia umożliwia porównanie tak różnych marek.
- Obecność Amica na liście 50 najsilniejszych polskich brandów to dla nas duża satysfakcja – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor ds. marketingu – Jest to wynikiem wypracowanej i konsekwentnie realizowanej strategii marki i strategii komunikacji od 2013 roku. Metodologia tego badania zapewnia kompleksowe spojrzenia na siłę marki, oceniając ją przez pryzmat kluczowych wyznaczników dla jej dalszego rozwoju. Niezwykle istotne jest, że zestawienie jest wynikiem głosów konsumentów, co dowodzi, że Amica jako marka zmierza w dobrym kierunku i ma przed sobą interesujące perspektywy.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/amica-w-gronie-50-najsilniejszych-marek-w-polsce